Neem de cases van Interpolis en Zwitserleven. Bij Interpolis leidde een workshop tot vernieuwende inzichten en concrete plannen voor de toekomst. Zwitserleven heeft met een What’s Next Workshop effectief doorgepakt na een Customer Journey onderzoek, wat resulteerde in een mooie lijst met concrete verbeterstappen. Beide voorbeelden tonen aan hoe een goed georganiseerde workshop direct bijdraagt aan het succes van een organisatie. Maar wat maakt een workshop nou een goed georganiseerde workshop?
Heb je vragen of specifieke uitdagingen waar je mee zit? Wij denken graag met je mee. Neem contact met ons op en ontdek hoe wij jouw workshop tot een succes kunnen maken. Samen zetten we de volgende stap naar een succesvolle toekomst.
Ik ben elke dag bezig met verbinding maken. Verbinding maken met de opdrachtgever, met de doelgroep én tussen de onderzoeksresultaten.
Verbinding met de opdrachtgever door samen te ontrafelen wat het precieze vraagstuk is en daarmee aan de slag te gaan. Verbinding met de doelgroep door met hen te spreken en te duiken in hun belevingswereld. Verbinding tussen de onderzoeksresultaten door te analyseren en zo te ontdekken waar kansen liggen.
Hoe ik die verbindingen leg? Dit doe ik onder andere door onderzoek creatief aan te vliegen en zo (onbewuste) behoeften boven tafel te krijgen. Door goed door te vragen bij zowel de doelgroep als de opdrachtgever. Door visualisaties te gebruiken om complexe materie begrijpelijk te maken. En door in een workshop samen inzichten om te zetten in acties.