Tijdens mijn studies bedrijfskunde en marketing heb ik meegekregen hoe belangrijk het is dat je ervoor zorgt dat jouw producten en diensten goed aansluiten bij je doelgroep. Om hier een goed beeld bij te hebben, is het belangrijk om je onder te dompelen in de doelgroep. Daarbij vind ik het belangrijk dat een onderzoek methodologisch goed in elkaar steekt. Zo zorgen we ervoor dat beslissingen niet alleen op het onderbuikgevoel worden genomen, maar dat ze daarnaast ook gebaseerd zijn op informatie vanuit de doelgroep zelf.
Combineer je onderbuikgevoel met inzichten uit de doelgroep voor betere beslissingen
Sport! Samen met mijn vrienden voetbal ik minimaal 2x per week. Naast het volgen van voetbal, volg ik ook het wielrennen en de NFL. Daarnaast vind ik het leuk om nieuwe plekjes te ontdekken in Amsterdam en probeer ik twee keer per jaar een (verre) reis te maken naar het buitenland.
Neem contact met me op, dan plannen we een (online) koffiedate!