Kwantitatief én kwalitatief onderzoek. Na een opleiding in marketing en consumentengedrag stort ik mij nu elke dag vol enthousiasme (oké, bijna elke dag 😉) in wat mensen vinden van merken, productinnovaties, campagnes en hun klantervaringen.
De ene keer via het doen van interviews of groepsdiscussies. En andere keren via een uitgebreide data-analyse na een uitgestuurde online vragenlijst.
Maar het liefst laat ik kwalitatief en kwantitatief samenkomen in één onderzoek, omdat juist dit heel waardevol is voor de inzichten die je kan ophalen. En wat je leert, om daarna als organisatie de volgende stappen te kunnen zetten.
Onderzoek waarin je meerdere methodes gebruikt? Goed idee!
Sporten! En dan vooral tennis. Als ik niet bezig ben met marktonderzoek sta ik graag op de tennisbaan. En daarna in de kantine. Van lezen word ik ook blij. Ik lees graag boeken, sowieso de krant van voor tot achter en ook alles wat met tennis, wielrennen en nog vele andere sporten te maken heeft. Stiekem heb ik een kleine nieuwsverslaving, die gelukkig wel regelmatig zorgt voor een goede score in pooltjes en quizzen.
Laat het me weten, dan plannen we een (online) koffiedate in!