Sinds 2013 werk ik bij Ruigrok als kwantitatief onderzoeker. Ik krijg energie van uitdagende projecten waar creatieve oplossingen nodig zijn. Mijn expertise ligt met name in de Food & Retail sector; ik ben gedreven om te begrijpen hoe consumenten snel en vaak onbewust keuzes maken. Dit komt voort uit mijn studie Food Design and Innovation waar ik het hele proces van idee tot product heb geleerd.
Bij Ruigrok heb ik gekozen voor marktonderzoek om bedrijven te helpen het gedrag van hun klanten te begrijpen en op basis daarvan weloverwogen keuzes te maken, om zo marketingbeslissingen te ondersteunen en tunnelvisie te vermijden.
Marktonderzoek is niet alleen het begrijpen van de markt; het is het begrijpen van de mensen die de markt vormen
Lekker eten! Voor sushi, eigenlijk alles met truffel, een uitgebreide kaasplank of een goede kop koffie mag je me altijd wakker maken. Het liefst doe ik dit in gezelschap van vrienden of familie. Verder geniet ik ervan om leuke dingen te doen en nieuwe plekken te ontdekken samen met mijn gezin. Ik vind het erg leuk om te zien hoe mijn zoontje zich verwondert over de wereld om hem heen (net zo nieuwsgierig als zijn moeder misschien?).
Laat het me weten, ik vertel je graag meer!