close

Online klantenpanel

In onze filosofie is het essentieel om de klant altijd centraal te stellen bij beslissingen, communicatie-uitingen en plannen. Maak dit een integraal onderdeel van je organisatie door structureel en regelmatig input en feedback van je doelgroep te vragen. Een online klantenpanel is dé manier om dit gesprek op een gestructureerde manier aan te gaan. Met een klantenpanel geef je bovendien aan waarde te hechten aan de meningen en bevindingen van je doelgroep.

aanmeldpagina hva studentenpanel
Vragenlijst op laptop

Betrek je doelgroep structureel bij je merk of organisatie

De panelleden kunnen op allerlei gebieden om advies gevraagd worden, bijvoorbeeld als input voor productontwikkeling, communicatie, prijsbeleid, concepten en reclames.

Een online klantenpanel biedt verschillende voordelen:

  1. Altijd beschikbaar: Panelleden staan klaar om jouw vragen te beantwoorden, waardoor je continu kunt testen en valideren.
  2. Snel resultaten: Onderzoeken onder een klantenpanel kunnen snel worden opgestart en passen goed bij agile werkprocessen.
  3. Diverse onderzoeksmogelijkheden: Van online vragenlijsten tot diepte-interviews en focusgroepen, een scala aan opties staat tot je beschikking.
  4. Kosten-efficiënt: Bespaar tijd en geld door gebruik te maken van een bestaande doelgroep en onderzoeksinfrastructuur.

Benieuwd hoe SV Ajax hun ledenpanel benutten? Lees het in deze blog:

Ook een klantenpanel opzetten?

Wij denken graag met je mee! Maar nog liever maken we een plan van aanpak op maat. Neem contact op met Marieke om verder te praten over klantenpanels.