In het What’s Happening Online rapport, dit jaar al voor de zestiende (!) keer uitgevoerd, krijg je inzicht in het online consumentengedrag. Werk je in communicatie, marketing, onderzoek, reclame of onderwijs? Dan wil je dit rapport niet missen. Dus download hem snel en toets nog even die veronderstelling voor je je plannen definitief indient.
Een verdieping op het What’s Happening Online rapport was dit jaar het What’s Happening Retail onderzoek, toegespitst op het actuele thema duurzaamheid. De centrale vraag: Wat vinden consumenten belangrijk op het gebied van duurzame initiatieven bij retailers? Door deze inzichten krijg je als retailer een soort keuzehulp die je helpt bij het inslaan van de meest passende duurzame richting. Werk je in retail en heb je het rapport nog niet gelezen? Dan is het hoog tijd het rapport te downloaden om zo 2024 nog doordachter te beginnen.
Ontdek hoe de reis van jouw klant eruit ziet en weet waar er werk aan de winkel is. In ons customer journey whitepaper leer je alles over het Design Thinking model, krijg je een stappenplan om jouw customer journey in kaart te brengen en laten we je natuurlijk ook niet met lege handen staan als het op praktische tips aankomt. Heb je het idee dat jouw customer journey wel wat aandacht kan gebruiken? Dan is deze download een mooie eerste stap.
Ook wij blijven natuurlijk zoeken naar mooie manieren waarop we jou kunnen blijven ondersteunen. Daarom zijn we benieuwd naar jouw wensen op het gebied van een nieuw ‘What’s Happening’ onderzoek. Wil je meer weten over opinieonderzoek? Of vind je het in kaart brengen van de winkelervaring ideaal voor 2024? Wat het ook is, laat ons weten wat jij wilt weten en wij gaan ons best doen dit te realiseren.
Nu we toch je aandacht hebben willen we je nog kort even bedanken. Voor alle mooie onderzoeken die we samen op hebben gezet, maar ook voor de waardevolle feedback die we hebben ontvangen. Dus aan iedereen die dit leest: bedankt en alvast hele fijne dagen gewenst.
Oh ja, en om helemaal in de decembersfeer te blijven; al onze downloads zijn natuurlijk gratis 😉
Binnen Ruigrok heb ik een heel breed takenpakket. Van de marketingagenda tot onze bedrijfsstrategie. En van innovatie tot salesacties. Als lid van het MT bemoei ik me graag overal mee, maar houd wel altijd een focus op onze marketing. Daarnaast haal ik nog steeds erg veel voldoening uit een mooi kwantitatief onderzoek, zeker als ik daarmee onze opdrachtgevers verder help.
Verder volg ik graag de ontwikkelingen binnen de insights industrie, bijvoorbeeld via ESOMAR en IIeX. Op dit moment is AI natuurlijk een hot topic. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat ons werk en onze branche gaat veranderen.